Aktualizováno: 24.05.2018
Všeobecné smluvní podmínky
mezi Provozovatelem portálu nase-ambulance.cz a
Uživatelem služeb poskytovaných tímto portálem.
Toto smluvní ujednání upravuje podmínky užívání
všech služeb poskytovaných portálem nase-ambulance.cz (dále také „Portál“ ) .
Provozovatelem portálu je Ing. Jan Matyášek - IČ:
70606153 (dále také „Provozovatel“).
Uživatelem portálu je libovolný návštěvník
veřejné nebo neveřejné části portálu ( dále také „Uživatel“)
.
Použitím služeb portálu Uživatel souhlasí s těmito
Všeobecnými smluvními podmínkami (dále také „Smluvní ujednání“) a zavazuje se
dodržovat všechny podmínky a pravidla v něm uvedené. V případě porušení
Smluvního ujednání kterýmkoliv Uživatelem, může Provozovatel uplatnit opatření
obsažená v tomto Smluvním ujednání.
1.
Poskytované služby Portálem :
1.1.
Služba e-rezervace umožňuje:
a)
veřejná část ( pro pacienty )
-
Vyhledání zdravotnického zařízení
(ambulance, lékaře) ( dále také ZZ). V seznamu jsou pouze ta ZZ, která
se zveřejněním v katalogu souhlasila.
-
Vytvoření objednávky k vyšetření
(návštěvě) pro vybrané zdravotnické zařízení.
-
Možnost provedení storna objednávky
prostřednictvím odkazu obdrženého na kontaktní email objednaného uživatele.
b)
neveřejná část -
dostupné pouze registrovaným uživatelům ( pro
administrátory )
-
Registrace a správa účtu registrovaného
uživatele ( zdravotnického zařízení )
-
Nastavení a údržba termínů pro
objednávání klientů/pacientů zdravotnických zařízení, poskytování rezervačního
kalendáře veřejnosti.
-
Možnost zařazení ZZ do veřejného katalogu
zdravotnických zařízení.
-
Poskytování veřejných informací pro
Uživatele portálu o svém ZZ ( různé aktuální informace, ordinační hodiny apod.
týkající se příslušného ZZ ) .
2.
Registrace Uživatele ( pro přístup zdravotnického zařízení do
administrace rezervačního systému )
Registrace Uživatele prostřednictvím registračního
formuláře Portálu je nutná pro využívání neveřejných částí služeb Portálu. Při
registraci Uživatel také souhlasí se smluvními podmínkami určenými pro konkrétní
služby Portálu, které hodlá využívat.
Poskytnuté registrační údaje budou Provozovatelem použity pouze k evidenci Uživatele, fakturaci placených služeb
a komunikaci s uživatelem v souvislosti s poskytovanými službami. Provozovatel se
zavazuje, že tyto údaje neposkytne třetí osobě.
Všechny údaje poskytnuté Uživatelem při registraci
musí být správné a pravdivé, přesné, aktuální a úplné. Uživatel se zavazuje tyto
údaje neprodleně aktualizovat, pokud dojde k jejich změně.
3.
Cena za služby, platební podmínky
Veřejná část služby e-rezervace je pacientům
poskytována zdarma. Zřízení služby pro příslušné zdravotnické zařízení (dále
také registrovaného Uživatele) a využívání nástrojů pro správce je kromě verze
FREE zpoplatněno
ročním poplatkem podle rozsahu požadovaných služeb. Cena je smluvní, platí se
vždy za sjednané služby na 12 měsíců dopředu a vychází z aktuálního ceníku
služeb platného při registraci Uživatele nebo při obnovení služby na další rok.
Faktury ve formátu pdf jsou zasílány na kontaktní email Uživatele, který
Uživatel uvedl při registraci a jejich splatnost je 20 dní.
Pokud Uživatel do 20 dnů po vypršení předplatného
neuhradí platbu na další období, bude mu zaslána emailem opakovaná výzva k
platbě. Pokud nedojde k uhrazení a nebude s Uživatelem dohodnouto jinak,
tak bude tento účet automaticky po 30-ti dnech od zaslání výzvy zrušen a dojde
také k výmazu všech pořízených dat pod tímto účtem.
4.
Omezení odpovědnosti
Provozovatel portálu nenese odpovědnost za obsah
publikovaný konkrétním zdravotnickým zařízením prostřednictvím portálu.
Publikovaný obsah musí souviset pouze se zdravotnickou činností daného
zdravotnického zařízení. Není dovoleno publikovat jakýkoliv obsah, který je
v rozporu s platným právním řádem České republiky a zejména s Listinou
základních práv a svobod.
Provozovatel nenese odpovědnost za únik citlivých
informací v důsledku chybného zadání kontaktního emailu Uživatelem, vyzrazením
přístupového hesla neoprávněným osobám nebo v důsledku působení škodlivého
software na straně uživatele.
Provozovatel neposkytuje žádné záruky za služby
poskytované prostřednictvím Portálu. Provozovatel poskytuje služby „tak jak
jsou“ (včetně případných vad) bez záruky odpovědnosti za jakoukoliv škodu
způsobenou v souvislosti s používáním Portálu nebo s nemožností použití služeb
Portálu pro daný účel. Uživatel nemůže požadovat pro Provozovateli náhradu za
žádné škody,
včetně následných škod, ušlého zisku,
zvláštních , nepřímých, náhodných škod nebo penále .
Provozovatel neodpovídá ani za případné škody nebo
následky jakéhokoliv druhu, které by vznikly Uživatelům (klientům/pacientům)
registrovaných Uživatelů ( zdravotnických zařízení) v souvislosti s použitím
tohoto Portálu (nebo z nemožností jej použít).
Využívání služeb Portálu je pouze na odpovědnosti
Uživatele a s tím také Uživatel plně souhlasí.
Portál může odkazovat na webové stránky jiných
subjektů, především domovské stránky registrovaných Uživatelů, pokud tento údaj
vyplní v registračním formuláři. Provozovatel nesleduje, neschvaluje a
neodpovídá za obsah těchto webových stránek jiných subjektů, na které z portálu
vede odkaz. Odpovědnost za veškerý obsah a fungování internetových stránek, na
které směřují odkazy z Portálu, a za škody vzniklé v souvislosti s jejich
využíváním nesou výlučně jejich provozovatelé.
5.
Pravidla používání služeb Portálu
Uživatel se nesmí přihlásit jako jiný Uživatel bez
vědomí tohoto Uživatele ani se o to pokoušet. Uživatel se nesmí svým
jednáním pokoušet narušit stabilitu, chod a zabezpečení služeb na Portále.
Uživatel se nesmí chovat v rozporu s platným právním
řádem České republiky.
Pořizování a zpracování dat podléhá zásadám o
ochraně osobních údajů, uvedených na Portále.
Provozovatel i všichni Uživatelé musí dodržovat platné zákony na ochranu
osobních údajů. Registrovaní uživatelé jsou Správci dat svých klientů (pacientů)
a odpovídají za nakládání s těmito údaji podle platných právních předpisů. Pokud
vzhledem k povaze a účelu shromažďovaných dat klientů (pacientů) registrovaným
Uživatelem jakožto správcem dat vyplývá ze zákona povinnost registrace u úřadu
na ochranu osobních údajů je na odpovědnosti Uživatele (správce dat) takto
učinit před sběrem dat.
Uživatel nesmí při vyplňování jakýchkoliv údajů na
Portále falšovat svoji identitu, vystupovat pod cizím jménem nebo vyplňovat
nepravdivé informace.
Uživatel může využívat služby Portálu pouze za
účelem, ke kterému jsou určeny.
Uživatele nesmí zneužívat služby portálu
k rozesílání nevyžádané pošty.
Při porušení tohoto Smluvního ujednání ze
strany Uživatele, může být ze strany Provozovatele používání služeb Portálu
okamžitě omezeno, případně zcela znemožněno, pokud nedojde po upozornění
Provozovatele neprodleně k nápravě, nejpozději do 10-ti kalendářních dnů od
odeslání upozornění Provozovatelem na kontaktní email Uživatele (zdravotnického
zařízení ).
Provozovatel si vyhrazuje právo okamžitě zablokovat
veřejnou část služby, pokud dojde k porušení Smluvních podmínek. Důsledkem
tohoto může být okamžitá nemožnost přístupu na rezervační formulář daného ZZ
a tím nemožnost pro neregistrované Uživatele (pacienty) používat rezervační
formulář daného ZZ.
Veškerý obsah Portálu nase-ambulance.cz je chráněn
zákony o ochraně autorských práv a souvisejícími zákony. Není povoleno jakkoliv
kopírovat, upravovat, pronajímat, půjčovat, prodávat, distribuovat nebo vytvářet
odvozená díla na základě obsahu nebo funkcionality tohoto Portálu.
Uživatel použitím Portálu vyjadřujete svůj souhlas s
použitím souborů cookie. Bez povoleného použití cookies v nastavení prohlížeče
Uživatele, nelze tento rezervační systém využívat. Do souboru cookie se ukládají
potřebné informace pro běh této webové aplikace ( např. pro uchovaní stavu
procesu rezervace).
6.
Ukončení smluvního vztahu, ukončení
využívání služeb Portálu
Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit poskytování
služeb Portálu bez sdělení důvodu Uživateli, přičemž o tomto musí Uživatele
informovat minimálně 3 kalendářní měsíce předem. Případný přeplatek bude vrácen
Uživateli. Přeplatek bude vypočítán jako Uživatelem zaplacené roční předplatné
krát 1/12 krát počet kalendářních měsíců během kterých služba nebyla Uživateli
po více jak 1 den v daném měsíci dostupná.
Registrovaný uživatel může kdykoliv požádat o
ukončení užívání služeb a zrušení svého účtu na Portále prostřednictvím emailu
zaslaného na aktuální kontaktní email Provozovatele. Pokud Uživatel ukončí
využívání služeb Portálu před uplynutím doby, na kterou měl používání služeb
předplaceno, již zaplacená částka se Uživateli nevrací.
7.
Závěrečná ustanovení
Uživatelé i Provozovatel se zavazují dodržovat
následující Prohlášení o ochraně osobních údajů, které je nedílnou součástí
tohoto Smluvního ujednání.
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto
Smluvního ujednání nebo změnu nebo způsobu užívání libovolné služby poskytované
Portálem a to i bez předchozího upozornění. Datum poslední aktualizace Smluvního
ujednání je dispozici Uživateli na Portále.
V případě, že dojde ke změně Smluvního ujednání ze
strany Provozovatele, se kterou registrovaný Uživatel nesouhlasí, může
registrovaný Uživatel používání služeb Portálu ukončit. Požadavek na ukončení
vyžívání služeb a zrušení účtu Uživatele oznámí prokazatelně Provozovateli
emailem (s vyžádaným potvrzením o přečtení emailu) na adresu Provozovatele (
uvedené v kontaktech na Portále) nejpozději do 30 dnů po změně. V tomto případě
má uživatel nárok na vrácení poměrné částky (přeplatku) z předplacené částky za
období po které Portál již nemohl využívat . Přeplatek bude vypočítán jako 1/12
Uživatelem zaplacené ročního předplatného krát počet kalendářních měsíců během
kterých služba nebyla Uživateli po více jak 1 den v daném měsíci dostupná za
původně sjednaných podmínek. Pokud registrovaný Uživatel požadavek na ukončení
požívání služeb Portálu a zrušení svého účtu prokazatelně nezašle Provozovateli
portálu do 30 dnů od změny Smluvního ujednání, znamená to, že s aktuálním
zněním Smluvního ujednání souhlasí.
Uživatel bere na vědomí, že veškeré uložené
informace v Portále pod účtem Uživatele jsou po zrušení účtu Uživatele vymazány
a nelze je poté z Portálu získat.
Prohlášení o ochraně osobních údajů
Každý registrovaný Uživatel, který při registraci poskytuje
Provozovateli svoje osobní údaje v souvislosti s využitím služeb Portálu,
bere vědomí oprávnění Provozovatele zpracovávat osobní údaje v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a dalšími platnými právními
předpisy o ochraně osobních údajů. Toto zpracování je zákonné, jelikož je
nezbytné při plnění smlouvy na jejímž základě je služba Provozovatelem
registrovanému Uživateli poskytována. Poskytnuté údaje mohou být
Provozovatelem Portálu použity pouze k evidenci Uživatelů a fakturaci placených
služeb a komunikaci s uživatelem. Provozovatel se zavazuje, že tyto údaje neposkytne třetí osobě.
Registrovaný uživatel souhlasí se zasíláním upozornění a informací v oblasti
poskytovaných služeb Portálem na svoji emailovou adresu, kterou uvedl při své
registraci.
Všechny údaje poskytnuté Uživatelem při registraci
musí být správné a pravdivé, přesné, aktuální a úplné. Uživatel se zavazuje tyto
údaje neprodleně aktualizovat, pokud dojde k jejich změně.
Používáním tohoto rezervačního systému registrovaý
Uživatel (zdravotnické
zařízení) bere na vědomí, že je správcem dat pořízených v rezervačním systému svými
pacienty a pracovníky a nese odpovědnost za nakládání s osobními údaji
objednávaných pacientů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a
dalšími platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Osobní údaje poskytnuté pacientem mohou být použity pouze za účelem
evidence objednávek a ke zpracování zdravotní dokumentace zdravotnickým
zařízením. Povinností správce je mimo jiné také ochrana přístupových hesel do systému před
zneužitím nepovolanými osobami.
Osobní data pacientů náležící správcům ( t.j.
registrovaným Uživatelům ) Provozovatel nemonitoruje, nečte a může do nich
zasahovat pouze ze servisních důvodů nebo na žádost správce ( registrovaného
Uživatele ). Provozovatel pro uložení dat využívá služeb poskytovale webhostingu ASPIFY.com. Povinností
Provozovatele je nakládat s osobními údaji Uživatelů se kterými může přijít
do styku v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a
dalšími platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
Uživatel je povinen chránit svá přístupová jména a
hesla k poskytovaným službám a chránit je před zneužitím třetí stranou.
Při zadávání hesel a osobních údajů do systému je
zodpovědností každého uživatele použití dostatečné ochrany před škodlivým
softwarem (např. použitím aktualizovaného antivirového programu) na svém
počítači (příp. mobilním zařízení apod.), aby se snížilo riziko zneužití těchto
informací.
Uživatelé systému souhlasí s použitím souborů
cookies . Do těchto souborů jsou na počítač uživatele ukládána rezervačním
systémem data nutná pro běh webové aplikace. Soubory sookies nejsout touto
webovou aplikací využívány k jiným účelům (např. cílená reklama apod. ) .